Hilal-95 süt geliyordu canım sezaryanla doğum yaptım ama Rabbime şükür hemen de gelmişti ama emzirmeye bir türlü düzene sokamadık birde bilgisizlik olunca sarıldığı sürekli yükseldi 3 gün hastanede yattı en son doktorum mama takviyesi e başla dedi manayı aldıktan sonra da göğsümü tutmadı şimdi ikinciye hamileyim ve en büyük korkum tekrar aynı şeyleri yaşamak inşallah oğlumu emziremedim kızımı emziriirm