Arkadaşlar yaklaşık iki saattir ara ara adet sancısı gibi bi sancı oluyo şuandada sol kasığımda var o ağrı bikerede vajinada aşırı bi ağrı hissettm daha önce sezeryan oldgum için doğum sancısı vs nasıl bilmyrm sizce doğum belirtisi mi yarın kontrolüm var bu arada