melekkizim_00 kaçıncı haftanızdasınız, detaylı ultrasona girdiniz mi? Kendinizi üzmeyin diyeceğim ama annelik böyle bir şey içi içini yiyor insanın, ikili taramada doktorum ense kalınlığı biraz fazla deyince gecelerce uyuyamadım sonuç çıkana kadar, çok iyi anlıyorum hislerini. Ama doktor çok önemli bir durum olarak görse mutlaka bir perinatoloji uzmanına yönlendirirdi. Dilerim hiç bir sorun yoktur