MercimekveAnnesi16 Kullanan var mı bebeğinde 85 tl ye sipariş verdim ama yorumlarda kötü şeyler yazıyordu kafam karıştı memnun kalan var mı acaba
Kaderyusuf MercimekveAnnesi16 yani illa alınması gereken birşey değil çok güzel kokuyor ılık suya döküp bi miktar pamukla veya Bez ile bebeklerin vucudunu siliyorsunuz ilk doğduğunda bi süre banyo yaptıramayacaksınız o zaman işinize yarayabilir bide banyo yerine silmeyi tercih eden biriyseniz.
Merveb46 MercimekveAnnesi16 mustela Konak şampuan - vücut şampuanı - vücut losyonu - vücut yağı - ıslak mendili hepsini kullandık ıslak mendili kötü kokuyor o yüzden kullanmıyoruz ama diğer bütün hepsi kullanılabilir biz memnunuz oğlum 15 aylık hala devam ediyoruz . Bebeği biz geldiğinden 1-2 gün sonra yıkadık o yüzden o dediğinizi hiç kullanmadık.
Nslhnakn MercimekveAnnesi16 ben kullandım iyi ki almışım dediğim bir ürün. Ben göbek bağı düşene kadar yıkamadım, temizleme suyuyla sildim hep. Ve çok kusan bir bebek olduğu için boyun kısmını hep siliyordum mis gibide kokuyor🥰
MercimekveAnnesi16 Merveb46 anladım ben bu göbek bağı enfeksiyon olur diye ilk etapta silmeyi düşünüyorum o yüzden bi sormak istedim
Merveb46 MercimekveAnnesi16 doktor zaten onu temizlemek için sana bi sprey veriyor günlük onu temizliyorsun