Dilaraa1 tedavi konusunı biz buradan yönlendiremeyiz doktorunuza danışın mutlaka 🌺 ama ilac felan verilmiyor belki başka yöntemle tedavi olunur bilemiyorum
ben 10 yaşımdan beri panik atakla uğrasıyorum ilaçsız kendi kendimin doktoru olmayı öğrendim zamanla ama ara ara ataklarım yine de oluyor son büyük atağım bu yaz oldu ama feci bir ataktı 😩 nabzım feci atıyor o an kendimi kontrol edemiyorum , nefes alamama tansiyon düşmesi felan 🤨sırf bu yüzden normal Doğum istememe rağmen sezaryen ameliyatı düşünüyorum
Hatta karar verdim bilmiyorum ne olacak 32. Haftamın içindeyim 😒