nedenolmuyor01 Bir taraf gerekli olduğunu söylerken diğer taraf sadece çalışan annelere gerekli olduğunu söylüyor sizce ne yapmalıyım ilk gebeliğim ve bilmiyorum emzirmek yeterli olmazmı ne işe yarıyor
Dilekcnkn nedenolmuyor01 Çalışan anneler için eve gerekli ama diğer grup için ben lazım olunduğuna alma taraftarındayım yani alıpta kullanmamak ta var 😊
Happyturuncu nedenolmuyor01 herşeyi doğum öncesi alan ben kararsız kalıp süt sağma pompasını almamıştım fakat gerekli süt ilk günlerde sağmam gerekti hemen netten aldım çok pahalı almana gerek yok kiwi olan işe yarıyor
Kuzucccum nedenolmuyor01 çalışan anne degılim ama gerektı banada . bebek kuveze alındı bi arkadaştan almıştım ben de sağıp götürüyordum . Alabılıyorsanız uygun fıyatlı alın bence bulunsun dolduğunda cekersın ağrı yapmasın ılk günlerde şişiyor çünkü bebek emmez falan