Mminikmucizemmm Merhaba kızlar bugün doktor kontrolümde doktora çok kaşıntım olduğunu söylemiştim iki tane tahlil verdi birinin sonucu çıktı iki saate ama safra asidiyle ilgili olanlar geç çıkacakmış şimdilik sadece alt ast ve ggt değerleri çıktı onlar normal gözüküyor aranızda bu konuda tecrübesi veya bilgisi olan var mı sadece bu değerlerin normal olması Birşey ifade ediyor mu
Mrv1007 Mminikmucizemmm ablamda gebelik kolestazı oluşmuştu ama onda alt ast değerler normal dışıydı. Çok çok kaşıntısı vardı artık ağlıyordu kaşınmaktan. Kolestsaz sebebiyle bebeği 37. Haftada sezaryenle aldılar ama hiçbir sağlık sorunu oluşmadı bebekte, küvözde kalmasına gerek de kalmadan çıktık hastaneden. Sonrasında iki dogum daha yaptı ablam ama kolestazı tekrarlamadı, inşallah bütün sonuclarınız iyi çıkar
Mminikmucizemmm Mrv1007 cevap verdiğiniz için teşekkürler, benim alt ast normal çıktı ama safra asidi testi geç çıkacakmış bende deli gibi kaşınıyorum ama bu değerler normal olduğu halde diğer tahlil sonucu mu önemli onu anlayamadım
Yeni1anne Mminikmucizemmm İki ay önce bende koleztaz sebebiyle doğum yaptım canım alt ast değerlerim normaldi fakat safra asidi yüksek çıkınca 38. Haftada acıl sezeryana alındım
Yeni1anne Mminikmucizemmm En Önemlisi zaten safra asidi yüksek çıkarsa bebek için tehlikeli olduğu için acil bebeği alıyorlar.siz kaç haftalıksiniz
Yeni1anne Mminikmucizemmm Ya inşallah sizin değeriniz yüksek çıkmaz benim 16 çıkmıştı ve 10 üzeri tehlikeli demişti doktorum
Mminikmucizemmm Yeni1anne umarım riskli bir durum yoktur 🙏 alt ast normal çıkınca belki rahatlarım dedim ama sanırım diğer sonuçları beklemem gerekecek
Sevil12 Benimde geceleri kaşıntılarım başladı , dahiliyeye gittim. Alt, ast ,safra asidi testleri yaptim tüm sonuçlar normal çıktı. Doktor diyor ki bide cildiyeye git. Deneme tahtasina döndüm kan vermekten
Mminikmucizemmm Sevil12 acaba alerji mi oldunuz? Dedikleri gibi kolestaz bu kadar riskliyse bence şükredin iyi ki temiz çıkmış umarım alerji filan basit birşeydir