Merhaba herkese 4+5 günlük hamileyim yani daha çok yeni.
hamile kalmadan önce düzenli reformer pilates yapıyordum ancak doktorum reformer yapmamı yasakladı.Bende bugün hareketsiz kalmamak için 1 saat yürüdüm.Sizler de bu ilk dönemlerde yürüyüş yaptınız mı ?
herhangi bi sakıncası olur mu ?