Buraya yazmak için acele ettim ama sizlerle sürecimi paylaşmak istedim.2 yıl çocuk sahibi olmak için uğraştım.hamile kalır kalmaz düşük tehlikesi başladı hiç kanamam olmadı ama 9 ay yattım erken doğum tehlikesi böbrek stenti takıldı 32. Haftada kendisi düştü dehşet yaşadım neyse bi şekilde geldik 38+4e kendim istedim sezeryan korkuyodum çünkü.salı sabahı erkenden yatışım yapıldı korkudan ölücektim ağrı eşiği yerlerde olan korkak bi insan olduğum için herşeyi abartırım genelde 😂
8.20de ameliyata girdim o kıl gibi iğneyi hissetmedim bile 2 kez yapılmasına rağmen.benim aklım damar yolundaydı o bile daha çok acımıştı elimi oynatım ameliyat masasına çıkamamıştım çünkü.hayalimdeki gibi değildi adamlar ben orda değilmişim yada uyuyomuşum gibi maaş konuşuyolardı doktorumda dahil.iğneden saniyeler sonra karıncalandım.Sonda takıldı (anesteziyle görüşmemizde uyuşmadan takılacak dmeişlerdi ama uyuştuktan sonra taktılar anlamadım.) kesi dokunma vs hissetmedim önce.herşey gayet iyiydi.kısa bi süre inanılmaz bir çekiştirme ve ağrıı bebek çıkıyo dediler ama çok ağrı hissedyodum inanan olmadı 😂 bebek çıktıktan sonra bana gösterdiler spnra benim gögsümün altında bir yanma peydah oldu söylüyorum kimse anlamıyo öğürüyorum kusucam ama sadece mide bulantısı düeil çok fazla yanma.yukarıya çıkana kadar devam etti o yanma hissi.oğlum çıktıktan sonra benim işimde kısa sürdü.
gelelim ilk kalkışa 4-5 saat sonraydı sanırım çok acılıydı benim için ama başardım bir tur attım.korku oldu sonra ağrıyacak aynı acıyı yaşayacağım diye çok şükür öyle bi ağrım olmadı.zaten hemşireler ağrı kesici yapıyo hafifliyosunuz.2. Gün daha iyiydim hatta ziyarete gelenler çok iyi olduğumu yüzüme kan geldiğini söylediler bende kendimi iyi hissediyodum neredeyse yatmadım.gece kalkarken ağrım oldu onda da parol içtim o bile etki etti.3. Gün sabah taburcu oldum.hep korkmuşumdur arabaya nasıl bincem diye hiç korktuğun gibi değildi.şimdi evdeyim kalkıp gezebiliyorum oğlumu kucağıma alabiliyorum ağrım yok denecek kadar az.korkmayın benim gibi biri bile korkacak bişey yok diyosa gerçekten yoktur 😊