Faddoli23 Allah’ım şifa versin geçmiş olsun.. aşı olmusmuydunuz ?
Bende yeni atlattım aşım olduğu için çok hafif geçirdim koku tat kaybı dışında bir sıkıntım olmadı.. ama şuan hem hamilelikten hem de kovid durumundan 2 merdiven çıkayım nefes nefese kalıyorum doktorum
Özellikle sordu.. ben bu şekilde söyleyince şaşırmıştı bayağı adamcağız..
Bol su c vitamini tüketin.. umarım tez zamanda geçer.