Hilal-95 Busenur50 ilk dönem sürmedim ama vitamınlerden felan heralde tırnaklarım öyle güzel uzuyokı canm cekıyo🙊🙈😅 sürüyorum arada ama balkonda cıkrıyorum aseton kokusu zararlıdır diye
Nilsubatu Busenur50 bende şunu merak ediyorum post açmadım kimse doğru düzgün cevap vermiyor diye acaba sezeryanda ojeli alıyorlar mı ya bilen var mı
Egeninannesi1 Ojeyi bilmiyorum ama aseton zararlı diyorlar. En azından ilk aylarda kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum ben. Doktorum da o şekilde söylemişti bana 😌
Hilal-95 Nilsubatu annede allah korusun her hangi bi sorun oluşursa ilk tırnaklardan anlıyolarmıl morarma felan oyuzden siliyolarmış hastanede
bahtnurr1 Nilsubatu sezeryanda dahil bütün ameliyatlarda ojesiz istiyorlar , anesteziden dolayı bişey falan olursa tırnaklar morarmaya başlıyormuş
Halime0638 Busenur50 tam bilmiyorum ama doktor onermedi internette de ne kadar arastirsam zararlı olduğu çıkıyor cok seviyorum oje sürmeyi bayılıyorum uzun itrnak ojeye lakin ne olur ne olmaz kimsede zarari olmaz bana denk gelir zarar olur diye riske atmıyorum