Eris94 evetttt benim gibi bir anne daha abimin düğün zamanıydı adetim 10 gün geçmişti ev müthiş kalabalık kaşla göz arası testler yapıyorum negatif çıkıyor nikah şekerini almaya giderken kan testi verdim 1.20 çıktı negatif benim modum düştü ama evdekilere belli etmedim hepsine dedimki büyük ihtimal hamileyim çünkü sıfır çıkmadı doktorum böyle böyle dedi vs biraz yalanlarla süsledim 😂😂 kafalarını bana takmalarını istemedim 5 gün sonra idrar testi yaptığımdaaa pozitiftimmm yani yükselebilir canım biraz daha bekle 😍