yagizinannesii Pazartesi gün almıştık ama gece suyum geldi ve acil sezaryene alındım bebeğim ters olduğu için 😍 çok şükür kavuştuk oğluşumla darısı tüm hamile annelerimize olsun.
Esenburhan123 yagizinannesii pembe mavi diye hatırlıyorum vende orada yapıcam inşallah bugün 38 haftalık muayne oldum bebek yerleşmemiş bende sezeryan olucam galiba süreç nasıldı bahşeder misiniz
yagizinannesii Esenburhan123 süreç o kadar hızlı ilerliyor ki epidural oldum hiç öyle acısı falan yok. 20 dk da uyuştum hemen başladılar eşimde girdi allahtan 5 dk da bebek çıktı hemen. Biraz dikim uzun sürüyor o sıkıcı geçiyor. Ama hiç korkulacak bişey yok. Ağlayarak girdim. Gülerek çıktım. Tekrar olsa tekrar girerim. Çok güzeldi. Bebeğimi görünce hiç stres sıkıntı kalmadı şükür. ❤️
ecemsmom Arkadaşlar bende pembemaviye gidiyorum doktorum epidural yapıyoruz spinal ve tam bayılma tercih etmiyoruz dedi … siz hangisinden yaptırdınız ya da bu konu hakkında bilginiz var mı
Esenburhan123 ecemsmom genel tercih etme canım direk agrıyla uyanıyorsun belden uyusturmada en azından bir kaç saat agrı hissedilmiyor uyanık oluyorsun
Uysalfeyza yagizinannesii gözün Aydın canım darısı bize sezaryen den sonra ağrıların nasıl bende sezaryen olucam
Dila71 yagizinannesii hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt bebeğini . Ağrı durumun nasıl bende sezeryan olucam merak ediyorum