eliffkrts Son 9 ama artık çok sabırsızım 😔 adet ağrısı gibi çok yaşıyorum ama gelesi yok galiba benimkinin kanala girmedi ya doktor da artık ciddiye almıyor beni ağrıyo demeye çekinir oldum 🤦🏼♀️
Dilekcnkn eliffkrts Benimde son 10 hiç bir belirti yok sadece bugün çok kasılıyor karnım yani doğuma dair birşey yok bende 37+6′da gittim açılma yok kanala girmemiş iyice sinir stres oluyorum böyle
FatmaNur_ eliffkrts ben bugün gittim açılma var dedi. Çatı muayenesi yaptı. Sancilarim 40 ustu çıktı. Haftaya kontrole gel derdim de haftaya kalmaz dogurursun dedi. Bu sefer mutlu.mesut geldim. Son 14 oglusumla 💙
Gizemis eliffkrts benimde son 10 gün bugün çatı muayenesi oldum. Kanala girmiş bebek ama açılma falan yok galiba. Onunla ilgili bişi demedi doktor. Sağ salim bi gelselerde kavuşsak bizde😇 bende ne yapsam da doğumu başlatsam diye düşünüyorum 😂😂😂
Cinarsmom21 İnşallah ya bende son günlerimi yaşıyorum beş ağrısı günde 2 3 defa adet ağrısı çekiyorum allahım inşallah devamı gelir diyorum ama yok neler neler yapıyorum ama yok sancı devamı gelmiyor
eliffkrts Cinarsmom21 bütün akşam pilates topundayım bende, çok fazla da aklıma takmak istemiyorum aman yürüyüş yapayım aman sıcak suya gireyim diye vardır vakti diyorum da endişelenmiyo değilim
eliffkrts Dilekcnkn evet ya sorma seninle aynı gidiyoruz biz, benimde ne açılma ne kanala girme var boş ağrı çekiyorum sık sık, böyle olunca da normal olmaz diye korkmaya başladım
Leylaakcay @eliffkrts Son 14 diyoruz bizde ne sancı var ne ağrı var cocuk daha kanala inmemiş Devlet, takipliyim illa normal diyorlar 😒 bekliyoruz hala
eliffkrts Leylaakcay sen istiyor musun normal canım, devlette normal için sonuna kadar gittiklerini biliyorum da senin de psikolojin önemli
Dilekcnkn eliffkrts Valla benim iki doğumum var ama bende hani inceden inceye bir korkmuyor değilim hele şu 40-41′leri görünce iyice stres oluyorum squat yapıyorum ama boşa sanki aha ağrım oldu diyorum bir bakıyorum geçiyor 😂😂
eliffkrts vuslat_ekimde açıkçası hurma falan yemedim hiç yürüyüş yapmaya hareket etmeye çalışıyorum da çok kafaya takmak istemiyorum, elde değil 🤦🏼♀️
Cinarsmom21 eliffkrts bende aynı valla tek değilsin bitki çayları falanda deniyorum Meryem Ana otu zaten suda 🤣 herkes doğurduda bir biz Ekim anneleri kaldık gibi 🤣😊 neyse gülelim geçelim stres yapmayalım oğlum karnımda tepiniyor diyorumki çık oğlum dışarda beraber oynayalım 🤣😊
eliffkrts Dilekcnkn tam ağzımdakini aldın, son zamanlarda okuduğum tüm doğum hikayeleri 40 41 hafta, ağrım vardı yatışım oldu açılmam olmayınca sezeryan oldum diye gidiyor, evin içinde dört dönmeye başlıyorum hareket olsun diye 😂
eliffkrts Leylaakcay ayy kıyamam ya ama bak aslında normal doğum bebeğin yürüttüğü bir süreç olarak düşün senin tek yapman gereken o sancı anını iyi yönetmek ağrıya dayanmak sonrası akıp gidiyor diyorlar, bebişin doğunca da hiç bişeyin kalmıcak inşallah
vuslat_ekimde eliffkrts bende doğurmak istiyorum artık ama gelmiyor🤷🏻♀️ ahududu yaprağı çayı diyolar" ama bulamadım aktarlarda falan
asliucy eliffkrts canım hurma ye adacayida iç bunlar kolaylastiran ve ise yarayan seylermis bugun benimde doktorum bana önerdi disarda yada evde yürü plates topuyla hareket perine masaji bunlar önemli kolay dogum yaparsın hem
Dilekcnkn eliffkrts Offf offff 😂😂 sinir oldum iyice doğurmazsam pazartesi kontrolüm var bakalım açıklık falan var mı kendimi kontrol diye gittim doğum yaptım psikolojisine adapte etmeye çalışıyorum belli mi olur 😂😂
eliffkrts Cinarsmom21 bitki çayı ne içiyorsun kız bende içeyim, benim oğlan da bir orda bir orda diyorum sana bundan sonra sevdiğin mamalar yok gel de burda ye, daha çok tepiniyo inatlaşmaya başladık 😂
FatmaNur_ Cinarsmom21 bi hafta önce bekleriz 40 herhalde seninle diyordu bu hafta bi kaç güne gelir bu çocuk dedi. Hemde çok rahat dogurursun acı esigin yüksek dedi
eliffkrts Dilekcnkn ben bugün o niyetle gittim şimdi evde yattım yatağa rüyada buluşcam oğlumla 😂 salı günü de benim randevu var inşallah kalmayız o zamana birimizden biri doğurur 😂