OznurrTengiz Merhaba anneler. Aranızda serklaj işlemi uygulanan var mı? 22 haftalık hamileyim rahim kısalığı tespit edildi. Eğer kısalma devam ederse dikiş atılacakmış. Sonrasında beni neler bekliyor?
Imanzmngl OznurrTengiz bende serklajliyim 12.haftamda dikis atildi simdi 31+1deyim ne kadar erken yapilirsa o kadar iyi diye biliyorum kesinlikle korkulacak birsey degil hissetmiyorum bile
Gullll2505 Imanzmngl 31 haftanız kadar nasıl geçti sürekli yattınız mi yoksa normal hayata devam mı ettiniz
Krbyr91 Bende serklajlıyım 18 hafta atıldı ne kadar erken o kadar ii ne kadar yukardan olursa dikiş yani ama hep yattım yatıyrm hala da inş zamanında doğar
OznurrTengiz 3 Farklı doktor ölçtü. Renkli ultrasondaki doktor 20 kendi doktorum 23 sevk ettikleri doktor 28 dedi. Cuma günü tekrar ölçülecek. Mesanenin dolu olup olmamasına göre değişir dedi. Bakalım kısalma olmaz inşallah😔