Pelinssoglu Kızlar sabahtan beri ağrı çekiyorum geçen gün de böyle oldum doktora gittim monurol verdi. Bugün sol boşluğum ağrıyor ne iyi gelir çok ağrıyor😢 monurol kullanıyorum onun haricinde doğal birşey varmı yaptığınız??
Powergirls Pelinssoglu hamile değilsen gilaburu suyu iyi geliyor canim bide ayaklarına çorap terlik giy yanından suyu ayırma bende sürekli enfeksiyon oluyorum bu şekilde geçiriyorum artık
Meryu Pelinssoglu sirkeli su ile temizle genital bölgeni her tuvalet ve duş sonrası. Ben ne çektim ilk gebeliğimde. Heryere yanımda elma sirkesi taşıyodum ve kızılcık suyu iyi geliyor. Bol su
portakalcicegii Pelinssoglu bende 3 ay önce monurol kullandım bu ay tekrarladı. Doktorum antibiyotik ilaç verdi ona başladım 😞 monurol kurutmamış dedi
ayse12211 Bende bugün hastaneye gittim. İdrar yolu enfeksiyonum varmış. Bana da ilaç verdi. Bi de vajinal enfeksiyon varmış onun için de krem ve fitil verdi. İnşallah iyi gelir 🙏 ama benim çok kötü akıntım var günde üç defa iç çamaşırımı kesin değiştiririm
Meryu Poyrazin_annesi hamilelikte bazı vücutlar üretiyormuş enfeksiyonu malesef benm dr öyle demişti ilk gebeliğimde 9 ay boyunca çektim. Çok zor
selda03 @Pelinssoglu üç gündür şiddetli yanma ve sancı çektim enfeksiyon yüzünden. Doktorum antibiyotik verdi yüksek enfeksiyon olduğu için. Dün akşam monurolde kullandım. Bugün tekrar doktoruma yazdım sistione cranberry meyvesi bitkisel ilaç önerdi onu aldım kullanıyorum şuan.
selda03 @Pelinssoglu bugün daha iyiyim. Çok endişelendim enfeksiyon yüksek olduğu için umarım şifa buluruz 🤲🏻