Canlarım ben doğurdum da geldim çok şükür kızımla evimizdeyiz biraz zayıfız ama olsun sağlığımız çok şükür yerinde çok yakında doğum hikayemi yazarım size ama şuan size sorum şu göğsüm dolu süt yani hisediyorum sıkıncada geliyor ama ne yaptıysak bebek bir türlü tutmuyor ne yapmam lazım birde süt ne artırır