Merhaba arkadaşlar bugün kalıcı oke yaptırdım. Parmakları mavi ışıklı bir makinenin içine koyuyoruz ya bebeğe bir Zararı olur mu ki. Elimi kurutucuya koyunca ister istemez karnıma geldi ışığın yansıması havlu koydum karnıma. Daha önce hamileyken yaptırdınız mı kalıcı oje. Bir zararı olmuşumdur acaba bebeğe