İlk gebeliğimde çok şiddetli bir bel ağrısı başladı daha hamile olduğumu öğrenmeden neredeyse 2 hafta önce yani regliden 2 hafta önceydi, düşük yaptım. 2 ay korundum 1 hafta önce yumurtlama dönemi takip ederek ilişkiye girdik ve tekrardan çok istiyorum şu an tekrar çok şiddetli bel ağrım var psikolojik olduğunu düşünmüyorum çünkü gerçekten dönemicek kadar çok ağrıyor ve lekelenme görüyorum çok az pembemsi bu gebelik belirtisi olabilirmi bu kadar erken başlarmı erkenden öğrenmek çok istiyorum çünkü çok dikkat etmem gerekiyor 2 düşük yaptım