246810 25+3haftalik hamileyim .göbek deliğinin altında sertleşme oluyor .özellikle hareket ettiğim zaman .çok uzun sürmüyor ama beni tedirgin ediyor kasılma böyle bişey mi bı de bu haftalarda norml mi benimle aynı durumda olan varmı
Zeynepbaran 246810 evet bahsettiğiniz şey kasılma 27haftaıgım 3 gebeliğim benımde ara ara olabilir düzenli aralıklarla olur dr görünün 2 gebeliğimde dogum dan bır gün önce yakşalık on on beş dakikada bir tekrarlamıştı
Deletedmom54555 Arada bende de oluyor o . Bebek toplanıyor ya da ayağını kafasını oraya doğru uzatıyor bence . Okşuyorum sonra geri çekiyor kendini 😅
246810 Deletedmom54555 Clementinee Çok teşekkür ederim cevaplarınız için .çok uzun sürmüyor herkeste oluyorsa normaldir o zamn içini rahatlattiniz ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor 🌼
Deletedmom54555 246810 bende senin gibiyim ilk gebeliğim ama haftam önde olduğu için öğrendim baya sora sora çevreme doktora falan 😍🤗 yakın zamanda kasık ağırların başlayabilir o da normal şimdiden söyleyeyim 🤩
246810 Akoalalover Bir buçuk hafta önce gitmiştim doktora herhangi bi sıkıntı dan bahsetmedi .progestan kanama olunca verilmiyor mu neden dolayı progestan verebilir dediniz
246810 Zeynepbaran Günde bir iki kere oluyor .ve uzun sürmüyor biraz uzandigimda geçiyor hemen .yinede doktorumla görüşeyim teşekkür ederim