Ggglllldddiiii Kızlar her bebeğin cildi farklıdır ama sizlere danışmak istiyorum bebeğime hangi bezi almalıyım
Dilekcnkn Ggglllldddiiii Ben iki oğlumada Prima kullandım yine prima aldım gerçekten kuruluk konusunda harika
Meryu Ggglllldddiiii ilk oğlumda 8. Aya kadar prima premium sonrasında sleepy bu sefer direkt sleepy ile başlamayı düşünüyorum bakalım
Nlfrylmz Ggglllldddiiii hayır iki numara ile başladık ama sleepy de iki model var sleepy natural 2 numara kullandık sleepy bio da 1 numara . Natural de boyutlar küçük oluyor.
Cicilibicili Ggglllldddiiii naturel olanı kullanıyorum ben memnunum. Aslında bez de bebekten bebeğe değişen bişey. Kimisine sıkıntı olmayan kimisinde pişik yapıyor
Ipek0z Ggglllldddiiii ben baby turco kullanıyorum çok memnunum diğer markaları da denedim eeenn iyisi baby turco bence
Seda_nrr Ggglllldddiiii prima premium care aldım pişik yaptı slepyy kullanıyorum şuan hiç sıkıntı olması