Seni çok iyi anlıyorum. Bende ilk gebeliğimde kürtaj oldum. Bu defa testi yapmamak için kendimi çok zor tutuyordum gene de dayanamadım. Regle 6 gün kala çıkar dediler test yaptım çıkmadı. 3 gün kala evde test vardı nasıl olsa negatif çıktı diye öylesine yaptım. İkinci çizgi hafif silik çıktı 🥰 gittim kan verdim varmış bebek. Bol bol dua et ve sabret lütfen 🙏🏻