Merveelisa çok geçmiş olsun.bende grip oldum sonrasında öksürük başladı. Dahiliye Doktoru ilaç verdi bana. Öksürük şurubu , burun damlası,ağrı kesici, antibiyotik. Kendi doktoruma reçetimi gönderdim. Ağrı kesici olarak parolu kullan dedi. Dahiliyenin yazdığı ilaçlardan antibiyotik dışında diğerlerini kullanmanı istemiyorum dedi. Nane limon, ıhlamur bol sıvı tüket dedi.