Merhaba hanımlar 🙂🥰
Doğuma haliyle az kaldı ama isim konusunda sürekli fikir değiştiriyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
Efraim Ege
Efraim kuzey
Efraim güney
Efraim Yekta
Sizce hangisi daha güzel efraim koymamin sebebi esimin çok istiyor olması 🥰