Minikmucizemm24 kızlar yakında e bebeğe giden var mı kışlık kazak pantolon gelmiş mi Yenidoğan için en son gittiğimizde gelmemşti
Nurtrky Minikmucizemm24 gelmiş dün baktım ama fiyatlar baya pahalı lcw ile aynı nerdeyse geçen seneler böyle uçuk değildi fiyatlar
MelekMervertlek Minikmucizemm24 e bebekten daha önce alışveriş yaptınız mı bilmiyorum ama ben ilk bebeğimde çok almıştım hep renkleri soldu lcw e bebeğe göre çok çok kaliteli hicbirseu olmuyor tabi karar sizin yine
MinikMucizeninAnnesi Geçen gün gittiğimde kışlıklar gelmişti ☺️ Ama yenidoğan için çok kışlık bişey bulamadım açıkçası bi kaç tulum aldım sadece ☺️
MinikMucizeninAnnesi elaweannesi hepsini hurçlayıp kaldırdım yıkayacağım güne kadar ☺️ Ama müsait anımda hemen paylaşayım olur mu:)
Minikmucizemm24 MelekMervertlek teşekkür ederim yorumunuz için ilk bebeğim olcak inşallah, yeni alışveriş yapıyorum kullanmadım daha oncd