Eylulgelini Merhaba kızlar tesettürlüler doğum zamanında nasıl bir gecelik tercih ettiniz? Uzun elbise li mi alt üst takım mı tavsiyelrinizi bekliyorum
Cilekliruyam Eylulgelini alt üst takım şeklinde tercih ettim. elbise gibi olanlar açıklara güzel oluyor bence ben kapalı olduğum için hayalet gibi olurum diye korkup cesaret edip alamadım😂😂😂
Gulnur26 Eylulgelini bir alt üst. birde elbise koydum. Gecelik gibi dantelli degil kloş rahat esnek bir kumastan rahat ederim diye düşünüyorum.
Gulnur26 Eylulgelini geceliklerin kumaşı asırı ince oluyo vucut hattını cok gösteriyo bide düz kesim oluyo o yuzden pek rahat edilmez ya.