yesmyrtsvr benimde 1 ekim öğle 12 iğne oldum doktor bana öyle bişey demedi canım devlettekilerin çoğu boş hatta erken gittim diye kadın sinirlendi bende cevap verdim geç bakayım 22 Eylül adet olmuşsun 26 bitmiş buraya gelmişsin dedi . Yattım sol iki yumurtam biri 23 diğeri 17 ooooo baya baya güzel hemen iğne yazayım dedi . Öylece kaldı neyapmam gerektiğini bilmiyorum nasıl kaç gün ilişki olacağını dahi demedi 36 saat sonra ilişki dedi bana