Kızlar 10uncu haftadayım gecen hafta hıc bulantım olmadı ama yıne basladı:( hıcbısey yrmek ıstemıyorum agzıma kadar dolu gıbıyım oguruyorum rahatlıyorum ama sonra yıne baslıyo:( kafamı kaldıramıyorum resmen halsızlık hat safhada bas agrısıda var kımler bu sekılde