Fatma_4224 ay yapmayın nolur 😢 Ben de cok kizdim eşime, sirf sorun onda diye. Benim babamin kanser hastasini oldugunu öğrenmiştik, son evre ve cok omru kalmamisti. Benim cocugumu gorsun cok istiyordum. Bu yuzden esimi cok sikintiya soktum, cok üzdüm onu. Her adet oluşumda oturdum ağladım, senin yüzünden olmuyor dedim. Gerçekten cok cok üzdüm onu. Benim daha ilk gebeligim. Bilemedim ki Allah uygun zamanda verir. Ben hemen olsun istedim. Allah da biliyor yani sirf babam görsün diye hemen olsun istemistim. Kendimi serbest bıraktım, eşimi uzmedim 2 ay boyunca, adet olsam da ne ağladım ne üzdüm. Sonra birden Allah verdi 🤲❤ canim benim bunlar oluyor olmuyor degil, onemli olan Allahin nasip gördüğü bir zamanda bebisi hayatimza göndermesi 🤲 O ol dedikce hicbir sey olmuyor. Ogrendigim en onemli sey bu ❤ siz de kendinizi serbest bırakın, her iliski yasadiginizda cocuk cocuk diye dusunmeyin, uzmeyin birbirinizi. Allahim en uygun vakitte size de bir bebiş nasip edecektir hayirlisiyla ❤❤❤