2-prensesannesiii Şimdi doktordan çıktım suyu sınırda dedi ne gibi zararı olur doktora sormayı unuttum 25 haftaligim
Dimplee Fazla su Kasıklarda ağrı yapar demişti benim doktorum. Fazla şekerli yemememi önermişti. 2-prensesannesiii
Dilekcnkn 2-prensesannesiii Benim şekerim falan çıkmadı 38+4 haftalığım sadece suyum fazla diye ağrım oluyor o kadar
Sermec27 2-prensesannesiii benim de 22 de su fazlalığı cıkmıştı 22 de diyete başladım 26 da seker yüklemesi yaptırdım ve sekerim cıktı 22 38 arası diyet yaptım 38 haftalık doğum yaptım ama doğuma kadar hep 1 tık fazlaydı suyum diyet yapmama rağmen seker olabilir dikkat edin
2-prensesannesiii Sermec27 Ya teşekkür ederim dikkat edeceğim . Doktorum açlık ve tokluk şekeri istedi yarın yaptıracağım .