Kizlar size birsey sormak istiyorum,
Allah nasip ederse mayıs’ın ortalarinda dogum yapıcam.
Temmuz agustos gibi tatil dusunuyoruz okadar ihtiyacim varki anlatamam bu senede gitmedik malesef,
Ama bebisimiz ozaman 2/2 bucuk aylık olucak . Kucucuk bir bebekle tatil yapan oldumu zorlandınızmı? Yoksa hic tatil yapmayalımmı?
Tesekkur ederim kizlar