Ydnhld Kızlar merhaba , 12 haftalığım daha ama son zamanlarımda özel bölge temizliğimi ağda hariç nasıl yapacam diye düşünüyorum şimdiden , sizler napıyosunuz?
Kumsal0920 Ydnhld şu an büyük bi göbeğin yok şişmeye başladıkça alt tarafını görme şansın olmayacak ağdayı kendin yapamazsın ben jilet yapıyorlar yordamı olduğu kadar çünkü mümkün değil iğilsem de görmüyorum 😂😂
Hilal-95 Berra71 bende ağda yapıyorum 33 deyim eğilimce karnım çok acıyor senınde öylemi bide bnm lazere gitiğim için cok cıkmıyor az olmasına rağmen🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Berra71 Hilal-95 ben eğilemiyorum hem belim hem göbeğim ağrıyor ayna yardımıyla yapıyorum ben eğilmeden daha kolay oluyor
Hilal-95 Berra71 aynen bende ama genede acıtıyorum canımı ağdasızda olmuyor ben baska bsy kullanamıyorum
Berra71 Hilal-95 ya erken çıkmaması için ağda en iyisi elimden geldiğince permatik falan kullanmam inşallah öbür türlü kötü tüy dökücü iyi değil jilet erken çıkarıyor bide hamile kalınca tüylenme baya oldu baş etmek zor bir ayı bulmuyor çıkıyor hemen
unemere Ydnhld ben 32. Haftadayım hâlâ eldivenle alıyorum. Göbeğim büyüdüğünden beri de ayna yardımıyla eldivene devam ediyorum 💁🏼♀️
Hilal-95 Berra71 bende de tam tersi ya bılıyomusun normlde çok tüylüyüm komple lazere gittiğim halde çıkıyodu ama hamılelıkde döküldü anlamadm bende göbeğimde felan vardı hep döküldü 😀