evetbenavukatiyim Kızlar merhaba arkadaşım LH hormonuna baktırmış ve 3 çıkmış. Değer normal mi ? Yumurtlama var mı?
Fatnur38 LH hormonu yumurtlama ile ilgili yumurtlama dönemi deyse yüksek ckar ama referans degerinde ne yazdığı ve döngü de kacıncı ğünde oldugu öenmli
Fatnur38 evetbenavukatiyim yumurtlama adetten sonra ki hafta yani döngünün 2.haftasında baslar canm gayet normal cıkmstr ozaman