asliucy evet eminim doktora gittim doktor söyledi. hastane yatışı yapalım dedi nişan geldiği ve 1 cm açıklık olduğu için. Fakat kabul etmedim eve döndüm. 39+3 haftam. Halsizlik bence normal çünkü vücut ağırlaşıyor uyku olmuyor ayakta az kalsan belin sırtın ağrıyor ara da mide bulantisi olabiliyor. Doğum yaklaşınca Enerji gelme durumu kesin olacak olur diye bir şey olduğunu sanmıyorum.