yalibebekveannesi tecrübem yok ama doktorum bana pilates yapmamı önerdi. Taban egzersizleri, kegel egzersizleri ve yürüyüş. Pelvik kasları gevşettiği için doğumu kolaylaştırıyormuş ben 33. Haftamdayım yapıyorum umarım faydasını görürüm siz de geç olsa da deneyin bence.