AyeTirilSevin bende şuan 1 haftalık anneyim 🤗 bende kısaca şöyle anlatayım, ben yurtdışında doğum yaptım, burda sağlığa o kadar önem veriyorlar ki anlatamam ... neyse benim açılmam 3,5-4 cm civarındaydı 41+5 olunca doktoe artık alalım dedi, yatışım yapıldı sabah 9 da gittim odama yattım, yavaş yavaş suni sancı verdiler açılma olmadı çok saat öğlen 3 sancı arttırdılar ya korkutmak gibi olmasın ama o nasıl bir sancı aman Allah’ımm 40 dk dayanabildim ben daha da dayanamadım şahsen, bir de doktor en baştan sordu bana istiyoru musun epidural diye dedim ben nasıl bir sancı bilmiyorum ilk önce sancıya bir bakayım dedim bekledim ve gördüm 😀😀neyse saat 15:45 de dedim direk epidurali basın nereye basıyorsanız dedim doktor da yani gece saat 10 a kadar bu sancıyı çekmektense en iyisine karar verdin dedi, anestezi uzmanı geldi belden yaptı iğneyi inanın herkesm dediğimgibi o sancının yanında iğne bir pamuk kadar güzel 😀 2 dk sonra uyuşmaya başladı ayaklarım ama şöyle bel ile diz kapağım daha çok uyuştı ayaklarımı hareket ettirebiliyordum, neyse sonra bir sızmışım amanın ne kadar rahatım aynı premsssesleer gibi 😀 somra doktor saat akşam 7 gibi geldi açıklık 6 cm. Ulaşmış dedi ki büyük tubaletin gelince çağır, tamam dedim sonra saaat 21:30 da dedim tuvaletim geldi, açılmamı komtrol etti 9 cm olmuş dedi doğumu başlatıyoruz 😀 bendeki panik😀 sonra 3. Ikınmada başı 4. Ikınmada omuz ve 5. Ikınmada tamamen çıktı oğlum.. sadece doktorunu, ebeni dinle ve çok güzel ıkın şuna inan doğurmak çok kolay önemli olan sancı dikiş atıldı ve ben 1.5 gün hastan de kaldım evime çıktım yarın tam 1 hafta olcak ve dikişlerim geçti, çamaşırlarımı yıkadım yemekler yaptım çok şükür Rabbime... Allah’ım kolaylık versin yar ve yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun bebişlerinize inşallah biraz uzun tuttum yazıyı ama inşallah faydalı olmuşumdur ❤️❤️🙏