Denizaras Kızlar sizz hastane çantanıza mama koydunuz mu ilk gün sütüm geç gelir gelmezse falan diye sizce koymalımıyız?
esraizmirli Denizaras koymayın bence çocuk doktoru gerek görmedikçe mama verdirmiyor birde koyma dememin sebebi gerke olursa hastane veriyor zaten birde beyin mamaya odaklanıyor vermek istiyosun ☺️
Nurtrky Denizaras eğer hastaneniz vermiyosa alın bulunsun sütünüz gelmezse hemen bebek aç kalmasın çünkü sarılık olabilir canım ama mama hemen alınır hastane karşısı hep ecz oluyor
Mzeynep Bunu bende çok merak ediyorum. Mamaya ihtiyaç olmaz inşallah ama olursa alın gelin demezler değil mi? Acil doğum olursa ailem gelene kadar eşim olacak sadece yanımda onunda böyle şeyler için uzaklaşmasını istemiyorum da 😊
Denizaras Mzeynep istiyorlarmış canım mamanız var mı diye soran hastaneler oluyormuş yoksa hemen alın diyorlarmış zaten hastanenin etraflarında hep eczane oluyor
Mzeynep Denizaras eczane var da lohusa kafasından korkuyorum valla annemler de kayınvalisemlerde de il dışında. Acil çıksalar bile 4 5 saatlik yol. Eşim yanımdan giderse yalnız hissederim kötü olurum diye korkuyorum sanırım… Hemde şimdi den 🤣🤣🤣
esraizmirli Denizaras oluşturmuyor canım merak etme doktor gerek görürae veriliyor siz kafanıza göre vermeyin sütüm yok gelmez psikolojisine de girmeyin gelir hastane de mama veriyolar zaten isterlerse heryer eczane dolu zaten alınır önerdikleri mama