Cemresra Kerem_mom kesinlikle goturulmelı hemen sut gelmeyebilir benim ilk dogumda sutum gelmedi mama biberon istediler ne bulduysak onu almstık suan ikinciye anne gogusuyle uyumlu biberon aldm emzik aldm kaynatıp steril bir sekılde hastane cantama koyacam hatta mama da alacam ne olur ne olmaz
Denizyildizii Kerem_mom Biberonla mama verirseniz meme reddi yaşayabilirsiniz. Eğer mama vermeniz gerekirse hastanede şırıngayla veriyorlar. Bu sebeple biberona gerek yok. Emzik kendi tercihiniz isterseniz verebilirsiniz ben tercih etmiycem alıştırmak istemiyorum
esraizmirli Kerem_mom götürülmemeli bence eğer ihtiyaç olursa hastane kaşık biberonla ya da şırıngayla besliyor bebeği biberona izin vermiyolar meme reddi oluyor çünkü alın evinizde bulunsun philips avent alın ☺️
elaweannesi @Kerem_mom sütün gelmeyebilir tutmayabilir napsanda ilk etaosita o yüzden gerekli marka bende karar weremedim daha
Mzeynep Başka birine sormuştum ama bilgimi paylaşmak isterim. Philips Avent biberonla anne gögsüne en yakın olanlardanım. Bana bir tanıdıktan hediye tommee tippee geldi. Onu da araştırdığımda anne gögsüne yakın olan diğer biberonlardanmış. Benim bildiğim ikisi var. Kerem_mom
Chucky9 Kerem_mom ben lansinoh 160 ml aldım. Benim ebem kaşık getirebilirsin demişti. Mama kaşıkları var ya silikon olanlardan.
melekimserra Kerem_mom 30 ml lik küçük olanlar var ondan almalısınız benimki 60 ml likti bu çocuğa büyük deyip en küçüğünden aldırmışlar dı
Cemresra Kerem_mom tommee tıppee marka aldm buyuk olanı aldm ben calisan anneyim izinden sonra illaki biberonla sut vermek zorunda kalacam hatta ilerisi ıcın yedek uc bile aldm biberonla bebek buyutmek kotu bırsey degil ilk kızım pramature dogdu hıc tutamadı memeyi mecbur kaldm ilk bas ama sonra da sutum gelmedi neler yaptım gelsin diye mamayla buyudu suan 5 yasında
Fatmamehnet Taze 1 günlük anne olarak goturulmeli kesinlikle, ilk gün meme tutmayı tam beceremiyo bebek sarılık olmasin diye mama desteği veriliyo marka çok önemli değil bence ben bimden wee baby nin kini almıştım işimi görüyor
Cemresra Mzeynep aynen bende cok arastırdm ikisi arasında kaldm eczacı tommee tıppee marka olanın anne gogsune daha yakın oldugunu soyledı hem ıcınde gaz aparatı var o cok ise yarıyor
Nurtrky Kerem_mom tabii götür mutlaka ben avent kullanıyorum emzirdiğim zaman meme reddi yapmadı zaten en iyilerden biri biberon olarak
Sevilss Kerem_mom Emzik acil değilde küçük biberon al sütün gelmezse mecbur kullanıyorsun ayrıca her hastane şırınga vermiyor ve aniden basabiliyorsun şırınga ya boğazına kaçıyor. Her biberon olur ekonomik durumuna göre al bişey farketmez
Mzeynep Cemresra benim ki eski modeli heralde o gaz aparatı yok… Tekli satılıyor mu acaba o aparat. Alsam uyar mı bende ki modele acaba