Tam 36 hafta olduk an itibari ile de hastane çantamı hazırladım burada da paylaşmak istedim hazırlamak üzere olan annelere hem fikir olsun hemde eksiklerim varsa tecrübeli annelerle fikir alışverişi yapmak isterim🥰
Kendim için🤰
2 tane pijama
1 tane elbise pijama (dogum sonrasında kolaylık oluyormuş)
1 tane hastane çıkışında temiz kıyafet
1 adet hırka
16 adet Depent
2 adet iç çamaşırı 2 adet atlet(1 emzirme 1ide normal atlet)
2adet emzirme sütyen 1 adet çorap 1 adet patik
1 adet terlik
8 tane göğüs pedi göğüs ucu kremi
Her ihtimale karşı 3 adet ped
Toka birazda makyaj malzemesi (sonrasında çekim yapacağım için)
Oğlum için👶
5li 3 adet hastane çıkışı
(Şapka,eldiven,yaka önlüğü alt üst takim halinde)
1 tane astronot tulum(şapkali 0-3 ay)
1tane altüst takım(şapkalı 0-3 ay)
1 kışlık battaniye
1 tane normal battaniye
1adet Müslim örtü
4adet uzun1 adet kısa kollu toplam 5 adet zıbın
4 adet ağız silme mendili
3 adet corap
1 adet örgü hırka ve patik
1 adet alt açma örtüsü( pusetin icinde yumuşak olsun diye 3 tanede hazır alt açma örtüsü aldım)
40′li 2 adet ıslak mendil
20 adet molfix yeni doğan bebek bezi
Çöp torbası kirliler ve bezler için
1 adet emzik 1 adette suluk biron yerine kulanilirsa diyerekten koydum