muges44 gulsennnsvnc Biberon lansinoh, emzik wee baby aldım bulunsun kenarda diye. Emzik philips avent de dönebilirim almazsa bakalım🙂
Gunesim1 gulsennnsvnc ben bibs emzik aldım anne memesine en yakınmış kullanınca meme reddi olmuyormuş. Doğruluğundan Emin olmamakla birlikte bu iddiaları kafamı çeldi :) ama gelen emzik küçükken kazı kazanda çıkan emziklere benziyor 😀 biberon da ya philips avent ya da gaz yapmaması için dr Brown almayı düşünüyorum.
Dmlkdr gulsennnsvnc biberon philips avent cam ve dr.brown kolik önleyici biberonunu tercih ettim emzik ise ebebekten mamajoo🌸
Kubranurvarol Biberon Chicco aldım ben anne memesine en yakın diye okudum ayrıca avente o kadar para vermek istemedim 10 lira da kuponum vardı ,80 liraya almış oldum