Aayyssuu Bende ona gitmeyi düşünüyorum bı kez gittim memnun kaldım ama aklım karışık devlete gidiyordum evime çok uzak olduğu için aritmine gitmeyi tercih ettik eşimle beraber bizim gelinimiz de iki bebeğini Adnan beyde doğum yaptı çok memnundu o da gerekli olmadıkça testleri bile yaptirmazmis benim ikili testim temiz çıktı çok iyi dedi üçlüyü istermi ücretleri nelerdir bilginiz varmı