_ipekkkkk merhaba bende Kerim beye gidiyorum maalesef devlette hiç sıra bulamadım bunca zaman ve bir kere çok övüldüğü için Dilara hanıma gitmek istedim onda da hemşiresiyle kavga ettim çıktım. Devamı gelmedi o yüzden. Sevgi hastanesinde doğum ücreti çokmuş ya🥺 biriktirmek lazım şimdiden o parayı 🙈🙊