Elfgrcn Arkadaşlar babynest almak gerekli mi gerçekten işe yarıyor mu karar veremedim. Siz ne diyorsunuz?
Haydinn Elfgrcn ben almıştım canım ilk zaman yatakta yanımda yatırırken onun içine koyup alıyordum yanıma , koltuğun üzerine onunla yatırıyordum yani çok pahalı birşey alma ama müsaitse durumun al kullanışlı 🤗
Nurtrky Elfgrcn ben iki hafta kullanbildim sonra durmadı içinde salonda yanımda dursun diye almştm şimdii anne yanı beşiğinin içine koydum gece yatıyor sadece ama çok kullananda var
PrensesFiona Elfgrcn reflü yatağı alacağım dolap uygulamasından. O daha iyi hem içim rahat eder hem de istersem yanımda taşırım
Elfgrcn Melek3 genelde öyle söylüyorlar onun yerine ana kucağı al diyorlar babynest çok az kullanılıyormuş
Karacam Elfgrcn kesinlikle gereksiz bişey alıp kullanamayıp bana vermeye çalıştı yakınlarım yinede almadım kullanışlı değil kısa süre kullanımı boşa harcama bence
Melek3 Elfgrcn evet bende Anna kucağı aldm puset al dediler ama onu pek sağlıklı görmüyorm onu aldm puset de çok kullanışsız ztn
Haydinn Elfgrcn canım ana kucağı içeri göçüyor çocuğu yatırınca yanı ilk zamanlar bu bebeklerin omurgaları için orta sert düz bi zeminde yatırmak gerekiyor 3 ay 7 günlük oldu bebeğim biz ana kucağını 2 bucukken kullanmaya başladık
Sinemmmmm58 Elfgrcn aldim ama keske almasaydim dedim 3 aydan sonrq kullanamadm 3 ay boyuncada altina muslin ortu sererek kullandim cok terlettigi icin ama ben port bebe almistim.bime gelmisti onu cok kullandim hastaneye giderken yada biyerlere giderken 5 6 aylik olana kadar kullandim ve saglamdi da kizimi tasirken hic kumasi oynamiyodu ana kucagindan daha saglam bence
Elfgrcn Sinemmmmm58 evet maksimum 3 ay kullanıldığı söyleniyo. O kadar az süre kullanılan bişey için o kadar paralar vermek istemiyorum mantıken
Sinemmmmm58 Elfgrcn aynen oyle ama dedigim gibi port bebeden cok memnundum iyiki almisim dedm ozellikle kis icin cok iyi oldu
ongelukkig Elfgrcn ben kullandım. Kanepenin üzerine flan yatırmaya çok işe yarıyor. İlla alın demem ama güzel kullanışlı bi ürün.
Kbra061888 Elfgrcn ben bim’den almıştım 60 tl’ye bebeğim daha doğmadı hamağın içinde kullanmayı düşünüyorum canım alırsan bile çok paralar vermene hiç gerek yok
ebruzb Elfgrcn ben bimden almıştım uygun fiyata bebişim henüz doğmadı ama oturma odasında koltuğa filan bırakırken içine yatırabilirim diye düşünerek aldım hem de anneme kayınvalideme giderken yanımda götürürüm onda yatırırım diye düşündüm çok pahalı almaya gerek yok bence az kullanılacak sonuçta
Nlfrylmz Elfgrcn reflü yatağı tarzında olanlardan kullanıyoruz 1,5 aydır bebeğim onda yatıyor,geceleri de aramıza alıyoruz çok rahat oluyor. Tabi ki tercih meselesi ama biz her seferinde iyi ki almışız diyoruz