Deletedmom_85 Hanımlar yerleşme kanaması yaşadınız mı? Ağrılı mı oluyor yani İnternette ağrısız olur yerleşme kanaması yazıyor ama yanlıs bir teori mi merak ediyorum. Mesela kasıklarınız ağrırken regl olacağım diye beklerken yerleşme kanaması oldu mu? Herkes de olmuyor zaten yaşayan arkadaşlar aslaır varsa diye soruyorum
elfmoom Deletedmom_85 ben tedavi ile hamile kaldığım için önceden öğrendim. ama yerleşme kanaması da bende ağrılı olmuştu, 4. ayımdayım hala ağrılı geçiyor :) yani o adet görecek gibi ağrı hamileliğin her döneminde devam ediyor
Ccgdm Deletedmom_85 merhaba benim tam da öyle oldu pembe kahve bir sıvı geldi bir yandan da regl sancısı gibi belim ve kasiklarim ağrıdı adet olmayı Bekliyordum olmadım reglim geçti test yaptım pozitifti bence ağrılı da olabilir
Bezelye_2 Deletedmom_85 yerleşme kanaması bende adetim e bir kaç gün kala geldi. 2. Gebeliğim şuan adetim çok ağrılı olmadığı için o yüzden mi bilemem tabi ama öyle ağrı falan olmamıştı. 2 gün geldi lekelenme olarak 2 hafta bekleyip net olsun diye sonuç kan testi vermiştim.
Gulcin_010 Deletedmom_85 benim addetime 2hsfta kala leke geldi kasık ağrım oldu açık kahve 2 gün geldi yarın da addet günüm kasık ağrım yok çok değişik bişey yaşadım bekliyorum şuan
Deletedmom_85 elfmoom ya regl döngümün içine girmiş bulunuyorum pazartesi biraz dengesizlik var. Döngü günü değişiyor. İki üç gündür ara ara hafif kasıklarım ağrıdı geçti bugun biraz daha şiddetlendi regl olacağım herhalde diye bekliyorum ama bazen yerleşme kanaması da olabilir diyorlar. Şimdi yerleşme kanaması görmedim de daha görürsem diye ağrı oluyor mu merak ettim. Teşekkürler bilgi için Allah bağışlasın hayırlı olsun 😊
elfmoom Deletedmom_85 çok teşekkür ederim inşallah vardır 🥰 takipte kalıcam sizi umarım kavuşursunuz🥰
Deletedmom54555 Çok özür dilerim benim ilişkide oldu yerleşme kanamam. İlişkiden sonra bi baktım pembe bi kaç damla gelmiş hatta regl oldum sandım ama bi daha hiç gelmeyince yerleşme kanaması olduğunu anladım. Hiç ağrı falan çekmedim . 4-5 gün sonra test yaptım pozitif çıktı . Şimdi 29 haftalık olduk 🧿😍
Deletedmom_85 Deletedmom54555 Allah bağışlasın çok erken olmuş yerleşme kanaması regl zamanı yada regl günü olur diyorlar ama. Olmayacak diye bir şey yok işte Allah bağışlasın sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 😇 diken üzerindeyim kasıklarım ağrıyor inşallah bende güzel haber alırım test yaptım az önce negatif erken mi bilmiyorum 🤷♂️
sedacelikss Benim regl tarihimden bir gün önce oldu,o kadar ağrılı oldu ki ben regl olduğumu düşündüm 2gün reglim diye gezdim,3.gün kesilince hamile miyim diye test yaptım pozitif çıktı bir hafta sonra hcg verdim 1900 çıkmıştı şimdi 25 haftalık oldu🥰🧿
Deletedmom_85 sedacelikss maşallah Allah bağışlasın 😇 bende bekliyorum olacağım diye 2 saat oldu ağrıyor hala hafif hafif test yaptım ama negatif 🤦 inşallah bizlere de nasip olur 😥
Bezelye_2 Deletedmom_85 umudunuzu yitirmeyin Rabbim sağlıklı ve hayırlı evlstlsr versin. İlk gebeliğim de testte çıkmadı kan verdim çooook düşük çıktı, 6 haftalık oldum düşük için hastanede yattım 20li haftalarda erken doğum tehlikesi yaşadım ama şükür 3 yaşında şuan. O yüzden hemen üzülmeyin Rabbim en güzelinden sıkıntısız versin evlatları :)
Deletedmom_85 Ccgdm anladım canım hayırlı olsun Allah bağışlasın 😇 kasıklarım ağrıyor da olmadım daha regl yerleşme kanaması gibi leke gelirse eğer ağrılı olur mı diye merak ettim. Bilgilendirme için teşekkür ederim
Deletedmom_85 papatya56 allla alla Bi arkadaşın da ilişki sonrası olmuş. Gerçekten imkansız diye bir şey yok. Benim sadece yumurtlama günü kasık ağrım oldu o da hiç olmazdı neden oldu anlamadım 🤷♂️ hayırlı olsun bu arada🌼
Deletedmom_85 Bezelye_2 bende anlayamadım. Herhalde regl günleri ağrılı olanların mı yerleşme kanaması ağrılı geçiyor nasıl Bi süreç var bu konuda bilinmiyor maalesef. Peki testte ne zaman öğrendiniz? Test yapıyorum negatif çıkıyor varsa çıkmaz mıydı? 😔 Bu arada hayırlı olsun Allah bağışlasın evlatlarınızı. İnşallah tez zamanda bizler de o güzel mutlu haberleri alırız 🌼
Deletedmom_85 Bezelye_2 Allah razı olsun güzel dilekleriniz için. Allah bağışlasın evladınızı rabbim yokluğunu aratmasın. Bekliyorum Bi ümit kasıklarım ağrıyor normalde ağrımaya başlayınca 1-2 saatte sökülürdü. 5 saat olacak neredeyse ama ağrım yok denecek kadar geçti kendiliğinden anlamadım gitti. Asla Bi kere ağrımaya başlayınca gittikçe artar ve sökülenr kadar kesintisiz ağrırdı. Test negatif çıkınca üzüldüm ama üzerinden bes saat geçip hala regl olmadığım için de çok bahtiyarım. Mevla bizlere de nasip eder inşallah 🌼 😔