TugceTekin123 Filee ben gidiyorum 32+4 üz şuan ve ilk doğumumu 2019 yılında İlhan varankta yaptın gayet memnunum
Evlatsevgisi2 Filee ben hep oraya gittim değişik doktorlar oluyor ama hepsi de aynı ilgideler 36 haftadan sonra randevu almadan direk gelebilirsiniz diyorlar 37+4 olduk haftada 1 gidiyorum çokta iyi ilgililer hediye pişik kremi veriyorlar ❤️❤️🥰
TugceTekin123 Filee ben hemen hemen hepsine almışımdır randevu ama Cihangir uzunçakmak Meltem Tekelioğlu , arzu Bilge tekin , bige doğan taymur, bunlardan oldukça memnunum diğer doktorlar da iyi ama en çok bunlara denk gelirsem bizzat alıyorum
Filee Daha yeni öğrendim 5 haftalık haftaya gidicem bende Meltem hanıma almıştım randevuyu 🙂 siz kaç haftalık
TugceTekin123 Filee benım 33 haftalık bu arada Meltem hanım benım doğumuma girmişti canım doğum raporunda Meltem hanımın ismi var
TugceTekin123 Filee hepimiz hakkımda hayırlısı olsun evet yakın oturuyorum diye ilirim öyle uzak değil siz yakın mısınız 🥰
Evlatsevgisi2 TugceTekin123 vallahi nst bağlanırken bı kadın geliyor isim soy isim alıyor kaç haftalık olduğunu söylüyor kendi adını soyadını söylüyor memnun oldum diyor hastanemizin hediyesi pepanthol pişik kremi hediyemizdir diyo veriyo🤷😅1 defaya mahsus herkese veriliyormus tabi oda 36 dan sonra pazartesi gunleriymis