Boncugummmm Fulyabaykan anladm bnada kontrole gttgimde ew içinde yawas yaws işlerni yapablrsn sadce yürüyüş yasak dedi. Kabzda oluyor musunuz ilaçlardan mı ne bıraz zorlanıyorum kabz sıwıda cok tükettgm halde ılacla dha cok etkıledi sanırım
Fulyabaykan Boncugummmm ilaç değilde hamilelikte hormonlarından dolayı kabız olunuyo ben hiç olmadım ishal oldum sadece
Fulyabaykan Pirayeada ilk olduğumda dikişlerim iyice tutsun diye 1 hafta ayağı hiç kalkmadım wc harici ama öyle yatmam felan 1 ay sürdü
Pirayeada Fulyabaykan bana bir hafta yat dedi sonra normal hayatına devam dedi ben yine de dışarı çıkmam
Boncugummmm Fulyabaykan canım bn birsey dha sorcaktm sna. Bnm 2 gündür alt kısmı da dikişinnmn varlgı hissedyorum sanki orda bişey duruyormuş gbi. Hiç bu seklde hissedmıyorudm normal mi bu batmanda oluyor arada
Fulyabaykan Boncugummmm ben dikişin olduğunu hissetmedim ama batmayı hissettim hala da hissediyorum bazen kişiden kişiye değişiyordur o
Boncugummmm Fulyabaykan anladım canım 1 hafta sonra kontrolüm var bklm ozmn söylerim bır sıkıntı yaşamazsam inşllh
Fulyabaykan Boncugummmm tadını çıkar inan ki korkma son aylar çok zor oluyo benim hareket etmeye dermanım yok ağrılardan çok zor çok
Boncugummmm Fulyabaykan rabbim yardımcın olsun canım bu gunlerde hayrlsıyla atlatrsın inşllah haklsn da işte ben pinpirikli birirym sanki hep bişey olcak gbi korkar düşünürüm