Ersev06 Kızlar 36+3 olduk ara ara böyle 5-7saniye balık gibi çırpınıyor sanki. Normal mi sizce. Randevum yarin. Kordon dolanmasi falan yazmislar cok korktum
Pinar17 Ersev06 yeri daraldığı için size öyle geliyordur hiç endişe etmeyin. Allah korusun bir şey olsa hiç hareket etmez. Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum, Rabbim sağlıkla kucağımıza da almayı nasip etsin inşallah 🤲
Haydinn Ersev06 canım benim bebeğim de de kordon dolanması vardı o hareketlerini kısıtlıyordu hiç BÖyle birşey yaşamadım korkma bebişin hareketlerini takip et 3 saate bir hareket ediyorsa endişelenme yarını bekle 🙏
Tulaytemurxx Ersev06 Bende 35+5 im suan kızım bi tarafta toplu duruyo arada sagda toplaniyo arada solda cnaı isterse hareket halinde normalmi acaba bi bebekte 7 24 hareket etmezki karında 😐🤷
cinardefnemoms Ersev06 28 haftalıgim bende benimde öyle oluyo arada çırpınıyo gibi içerde ama niye oluyo bilmem normal diye dusundum
Tulaytemurxx Ersev06 Aynen son kez saglik ocagina cagirmistilar orda dediler bebeyin hareketlerini hisset hissetmezsen bizi ara falan diyede bi bebekte 7 24 gezmezki karinda benmi yanlis dusunuyorum acaba geziyo gezmiyo degil de suan toplu sag tarafimda yatiyo 🤷