15+6 haftalık hamileyim bu son bir haftadır kalbim yerinden çıkacakmış gibi ve nefes almakta zorlanıyorum aggzimdan cikacak sanki mutlaka 1 saatte bir öyle oluyor tamam hamilelikte olurmuş böyle ama şuan çok erken değil mi böyle olan var mı doktora gitsem mi