Bsrnura Kızlar iki düşük yaptım son adet günüm dört Eylül dün beta hcg 1040 cıktı bugün 1270 doktor Altan muayne de keseyi bir göremedim bir gördüm dedi arada kaldı gibi sizce kan değerim nasıl yükselişi deneyimlerinizden bilgi verirmisiniz
Bsrnura pasaannesi6321 evet var canım 🤩ama kan değerim yavaşmi yükseliyor sanki doktor bana bugün 1500 olması lazım dedi 1270 olmuş normal dedi doktor ama içime bir kurt düştü