Mucizemm0101 Bu kadar kendinizi yıpratmayın evde duracağım diye İçinizi ferah tutun Allah korusun gelecek olduktan sonra korona her türlü gelir bulur sizi. Arada sakin yerlere gidin yürüyüş yapın hava almak iyi gelir. Mesela ben şuan dışardan yazıyorum bunları. Çarşıya çıktım müslin kumaş aldım bebeğime ağız ve ter bezi yapacağım vakit geçirmek için uğraşayım dedim. Buarada bende 31 haftalığım ve bikaç hafta sonra istesemde bu kadar hareketli olamam